Grafik i terminy zajęć - Centrum Fitnessu FITMAMA - Łódź

Wszystkie zajęcia trwają około 55 minut. Na każde zajęcia obowiązuje wygodny strój sportowy oraz ZMIENNE obuwie sportowe z czystą podeszwą.

Kup karnet, a otrzymasz wskazówki żywieniowe, 7-dniowy plan diety oraz indywidualną rozpiskę z Twoim poziomem tętna, przy którym efektywnie spalasz tkankę tłuszczową i kształtujesz wydolność organizmu.


Grafik i terminy zajęć fitness

Październik 2018

Płaski Brzuch + Shape Wtorek 18:00 2,23,30 (3x)
Stretching + Zdrowy Kręgosłup + Pilates Wtorek 19:00 2,9,16,23,30 (5x)
Płaski Brzuch + Shape Czwartek 18:00 4,25 (2x)
Stretching + Zdrowy Kręgosłup + Pilates Czwartek 19:00 4,11,18,25 (4x)


Oto nasze podpowiedzi:

Chcesz pozbyć się tzw.'oponki', wysmuklić uda, ujędrnić pośladki i ramiona? WYBIERZ 'Płaski Brzuch + Shape','Spalacz tłuszczu + Płaski brzuch'!

Boli Cię kręgosłup, stawy, miewasz skurcze łydek i bóle głowy? WYBIERZ 'Stretching + Zdrowy Kręgosłup + Pilates'!

A może wolisz spokojniejsze formy ruchowe? WYBIERZ 'Stretching + Zdrowy Kręgosłup + Pilates'!

WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT ZAJĘĆ ZNAJDZIESZ W ZAKŁADCE 'ZAJĘCIA'.


Powrót na górę
-->